Mentálisan fel vagyok készülve a félmaratonra. Azt hiszem nyugodtan kimondhatom, hiszen múlt éjszaka megálmodtam, mint Pandacsöki Boborján a pumpát (banánt). Ez nálam nem előzmény nélküli dolog, máskor is megálmodtam előre bizonyos helyzeteket. Ennek semmi köze az okkultizmushoz, egyszerűen így dolgozza fel az agyam az előttem álló kihívásokat. Amikor például finnül tanultam, de még csak az elején tartottam, többször azt álmodtam, hogy folyékonyan beszélek. Reggel nem emlékeztem semmilyen konkrétumra, szavakra, csak az érzésre, hogy folyékonyan megy a dolog. Marha jó érzés volt, nagyon komolyan motivált. Aztán jött a tegnap éjszaka, és álmomban lefutottam a félmaratont. Simán. Nem tűnt túl könnyűnek sem, inkább az egész olyan természetes volt.

A kocafutónak, akinek nem a rekorddöntés a célja, a félmaratonnál nem annyira a fizikai felkészülés számít, hanem a lelki ráhangolódás. A 16 km óta nyilvánvaló, hogy fizikailag semmi akadálya elmenni 21-ig. Az azért mégse 42, nem kell hozzá feltétlenül szupermennek lenni. A gond inkább azzal van, hogy egy ilyen hosszabb távnál egy monoton ritmust kell felvenni, ami aztán lestrapálja az embert. Ekkor jön a képbe a lelki felkészültség és a jól megválasztott zene vagy hangoskönyv. Lelkileg késznek érzem magam, a hangoskönyv meg valami Hofi lesz.

Csütörtök óta pihenek, a jegelés egyelőre működni látszik, szóval valószínűleg hétvégén újra kezdhetem az edzést. Az edzéstervem kútba esett, most élebe lép a B-terv. Három hét van hátra, a hét végén kezdek egy ötössel, aztn két naponként növelem a távot. Március 15-én Postlaf (10 km), aztán a következő héten két rövidebb futás, végül 22-én a félmaraton. Utolsó héten tésztakúra, hátha nem ismétlődik meg az irapuatói tragédia... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kocafuto.blog.hu/api/trackback/id/tr92976241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása