Mert igencsak kedvem szottyant hozzá. Most nem szabad abbahagyni, amíg még benne van a lábamban az előző. Azóta ugyan csak tízeket futottam, de azért még kondiban érzem magam. A jövő héttől megint elkezdem növelgetni a hétvégi adagokat (16 körül), hét közben továbbra is két rövidet futok. A következő célverseny a Semi-marathon des 2 Luxembourg valószínűleg nehezebb lesz, mert erdei terepen rendezik és némi szintkülönbséget is belevittek.
[Folytatás]
Ma elmentem 16-ot futni, de nem ment túl jól. Hozzá vagyok szokva a téli futásokhoz, eddig nem sok figyelmet szenteltem a hidratálásnak. Ma viszont rekkenő meleg volt (20 fok) és ragygó napsütés. Ennyi elég is volt ahhoz, hogy már a felénél megőrüljek egy pohár vízért, vagy vérért, vagy valami folyékonyért. Később elkezdett húzódni a fejbőröm, majd amikor átfutottam a folyó felett, komolyan megfordult a fejemben, hogy leszaladjak beleslukkolni egyet. Azon agyaltam, hogy a szembe jövő biciklistáktól kérjek egy kortyot, de nagyon pronyónak találtam az ötletet. Végül hazatántorogtam, ahol először is horpadtra szittyóztam egy másfeles ásványvizes üveget, majd benyomtam egy feles isostart. Legközelebb viszek vizet.
A másik probléma a mentális rákészüléssel volt. Jólesett a futás, de hamar ráuntam. A merschi bicikliút kegyetlenül egyhangú. Nincs ott semmi, csak kecskék, meg pusztulat. Volt egy pont, amikor rendesen idegesített a zene amit hallgattam (Beatles: White album). Ez a 16 többet kivett belőlem, mint a múltkori félmaraton. Kicsit össze kell kapnom magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kocafuto.blog.hu/api/trackback/id/tr111056039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása